2014. január 10., péntek

Essence és Catrice kívánságlista - Kifutó * New in town/új szortiment

Essence

    Kifutó:

Fekete és nude sparkle sand effect lakk


Stay matte az 1, 2, 3 színben


New in town:

2. színben. Kiváncsi vagyok rá, nem igazán tudom elképzelni...


Szín igazából mindegy, csak a kiváncsiság hajt...


Imádok kontúrozni!

Összes rúzs! /Utólag is sajnálom a bloggerinának, akitől vettem a képet, és nem emlékszem a blogjára, hogy nem szóltam, és ez  a szivecskés került fel.../


Catrice

Kimenő:


Újak:

Crushed Crystals lakkok

Rúzs.Rúzs.Rúzs.


Szintén kíváncsiság...




XoXo


Ui: NEM vagyok jók az ígéretekkel, eddig egy "sorozatot" se fejeztem be/fojtattam a blogon, de miután lezárták a félévit, megpróbálok, teljesen megújult erőbedobással dolgozni:)





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése